Vad fan

Nu tyckte jag ungarna såg blå ut igen. De är då samma färg iallafall. Tycker de kan få lite päls så jag är 100% säker! Jaja, egentligen så funkar det om de är blå också, då de kommer vara på pricken 8v på Dala-Expo, så klass M funkar också.  Klass M är ungdjursgrupp, alltså en kull ungar som ställs ut utan mamman. Där ska de vara 3-5st, så om den lilla ungen blir hemskt liten kan jag "hoppa över" den så de blir jämnare. Jaja, det blir nog bra! 

Det är regn och skitväder här idag. Jag som hade tänkt bygga burar... Men men, ska släpa mig ut på en regnig promenad med Winnie snart, sedan blir det lite pappersarbete inför Barnens Fredag. Bara 5 fucking dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback