Anmält!

Nu har jag skickat iväg anmälan till Tierp! 27 mars är det dags, första utställningen sedan sep-06, eller ja, första utställningen jag ställer ut något på nästan 4 år. Jag var på Dala-Expo aug 07, Alingsås jul-08 och i Karlsruhe, Tyskland dec 09. Men en utställning varje år, det är alldeles för lite! Eller hur?
De vägde mindre än jag trott, jag som trodde jag matat dem för mycket och trodde att Ussi iaf skulle väga över, eftersom hon låg på gränsen i Karlsruhe, men hon vägde 1,74 (1,89 i Karlsruhe) och Brünhilde vägde 1,45 (1,58 i Karlsruhe).
Dock kanske det var fel på deras våg, eller min? Äsch, min är digital, den lär väga rätt, det är nog tyskarnas våg som vägde fel ;)
Liten dubbelhaka har hon dock ;) Men det kan ju bero på hur hon blir buren också :P




Var väldigt fin himmel ute, var tvungen att ta en bild :)
Nu ska jag vika lite tvätt, och försöka få bort lite disk genom att sätta mig bredvid duschen och diska.. Uschja.. Men runt 12:e skulle vi får flytta in, skönt! Ska se om det går att ringa Telia nu och flytta bredband och telefon, men det lär väl ta ett tag innan det funkar i nya lägenheten, blir nog internetlös ett tag :( Har för mig att det tog 3v när jag och T flyttade in i huset att flytta den där skiten, och det är ju bara 1½ vecka kvar... Tur att man kan surfa in på facebook i mobilen iallafall. Säkert bloggen också, men det har jag inte listat ut hur man gör än, otekniska jag ;) 

Sedan har vi ju adressändring och sådant roligt som ska ändras också.. Usch ja!



Det har ramlat av mer rappning från husväggen också, hela framsidan av gården är dammig, ser ut som aska nästan.. Inte undra på att det är kallt i huset :(




Sedan ska vi sova tidigt ikväll som sagt, upp tidigt i morgon och jobba. Första gången jag jobbar med nya chefen, spännande! Var dock in på jobbet en sväng idag och lånade kopiatorn för att kopiera importernas papper och posta dem såklart, och då pratade jag med henne en sväng och hon verkar supertrevlig, kan nog bli bra det här :)


Det enda övriga som jag skulle ha gjort idag är att ha varit hem till Camilla och druckit lite kaffe, blev ingen långpromenad då Madde och A redan hade varit ute hela dagen, dum jag var så skrev jag bara på msn istället för att ringa :P Och när Moa hade tid så var jag hemma hos Camilla, så de tar vi någon annan dag. Tur att man bor i en liten kommun, inte så långt till varandra :)

Men jag tycker ändå att jag hunnit med en del idag! Härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback