Bajsdag

Hade tänkt gå upp nio imorse då klockan ringde, men kom inte upp förrän vid elva. Och jag är helt död! Orkar knappt röra mig, usch.. Och jag som hade tänkt röja en massa idag, och städa i huset. Ska försöka packa upp lite här hemma iallafall, så blir det något gjort..
Och såklart, så ska Winnie få komma ut på promenad. Just nu ligger hon och solar på golvet, så jag tror inte det är så stor fara med henne än :) Men usch, hatar dåliga dagar!
Igår kom min skinnjacka och blus på posten! Blusen gav gav 25kr med frakt för, och skinnjackan (som var helt ny) hade kostat 499 ny, men jag gav något på 200. Helt okej! Älskar tradera :D
Igår hade jag en snyggdag, då jag kände mig jättesnygg. Idag är de tvärtom. Menmen, när man mår bra känner man sig väl snygg, och tvärtom när det är tvärtom. Bilden är från igår när jag skulle till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback