Bilder från Tierp

Stopp i Mockfjärd, fullpackad bil! Nu drar vi :)
Bedömning av belgiska jättar

Min och Annas nya kanin! Lupus, 2 år. Dvärgvädur, viltgrå, bedömd på 94,5p, överlevare i LU-raset! 
Anna tog med kaninen hem till sig och jag tog stamtavlan, bra uppdelning, stamtavlan har jag plats för hemma iallafall :P 

Ussi i utställningsburen :)

Brünhilde i utställningsburen :) 

Så här gick jag runt med mina bebisar ibland, besökarna som var där verkade gilla det iallafall. Man får se lite töntig ut när man har världens goaste djur <3

Anna försökte få till en parning med en lånad hane på två av hennes honor, men det gick inte så bra trots att han har haft massvis med brudar förut

Snygga hanen som inte fick till det :) 

Världens sötaste kaninunge, så liten! Det är en tioårings hand på bilden, lilla kaninen var jätteliten! Lite skillnad mot jättarna som Anna också hade ;)

Brynis fick sitta inne hos en jätte för att vi skulle spara plats, hehe :D
Halvpackad bil inför hemfärd

Lupus på väg hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback