Dagen

Nu har jag precis slängt in en plåt med blodpudding skurna i stänger i ugnen, perfekt hundgodis som Madde lärde mig för några år sedan :) Winnie älskar det iallafall, och perfekt som sagt, torrt och billigt hundgodis att ha i jackfickan!
Jag och Ola var ute med hundarna och lekte förut idag, eller ja, hundarna lekte iallafall som bara den :D Trolle är ju lite mer "döv" än vad Winnie är, men han funkar att ha lös ändå :)
Så lösa fick dom vara!
Brorsan har ju varit i Thailand i två veckor och är solbränd. Jag vill också ha värme och sol! Måste dra iväg mig till solariet någon dag, men jag har nog inte tid förrän i veckan, blir nog flytt imorgon eftermiddag/kväll, så det kommer väl bestå av packning och uppackning, städning osv hit och dit.  Jag kan nöja mig med att brorsan fjällar som en gris, så han är inte så jävla snygg med sin solbränna ändå, haha!
Måste slänga in en bild på världens bästa mor också. Hon är trött och sliten efter snart 13 års sjukdom och gammal, snart 60 år, men hon är världens snällaste och bästa mamma, hon gör alltid allt hon kan för att hjälpa till, även om hon inte orkar egentligen, världens bästa mor helt enkelt! Nu tycker väl de flesta det om sina mödrar, och självklart jag med :D
Min mamma, världens bästa mamma, min bästa mamma, min hjälte! <3
Busar med Winnie i soffan :)

Nu bär det av till jobbet snart för att hämta nycklar. Åt bakpotatis till lunch idag och är fortfarande äckligt mätt, men känns som att man borde äta något mer idag än en jävla potatis? Jaja, vi får väl se vad det blir :)
Sängen tidigt blir det, men ska väl försöka slänga i en låda med grejer iallafall innan dess.
Bäste Patrik skulle ställa upp med bil med drag och flytthjälp imorrn, det blir great! Kan nog lura med Karro på pack- och bärhjälp också :P
Att man aldrig lär sig att packa och göra iordning i tid innan flytt? Tar väl ett halvår innan vi hittar alla grejer igen, jaja, så kan det va!

Kommentarer
Anonym säger:

Oj vad lika du å din mamma e! :)

2010-03-10 | 23:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback