Dead

Känner mig lite lagom död och trött trots att jag la mig rätt så tidigt igår. Jävla Trolle som vaknar pisstidigt och vill gå ut, till slut var jag såpass vaken att jag inte lyckades somna om. Men än får han inte gå ut, mamma har skämt bort honom så mycket, så nu ska han härdas!
Maten är han också bortskämd med, han ska alltid ha något extra i. Men det är också mamma som skämt bort honom där. Där jag hade med honom på Lillerud en vecka när jag gick där så vande jag av honom med det, då fick han bara torrfodret, och han åt ju till slut. Men sedan blev de ju samma sak när han kom hem igen trots att jag sa till mamma ;) Jaja, hon är för snäll helt enkelt :)

Idag ska vi försöka städa huset, när nu mamma orkar komma upp, hon verkar inte må så bra idag. Sen i eftermiddag bär det av till Nås på agilitykurs! Det ska bli riktigt roligt :D
Nu ska jag snart försöka mig på att gå ut med båda hundarna på en gång, får se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback