Dusch och säng!

Yes, nu ska jag ta mig en dusch och sen blir det sängen. Sjukt sliten. Och jag som knappt drack igår. Två groggar och en cider, och en halv öl inne på folkets hus. Det kanske var fart i vaniljspriten? Vi skyller på den.
Jag har varit sjukt sugen på mitt favoritvin Gazela (typ enda vinet jag gillar också för den delen) i typ en vecka nu. Se om man orkar släpa sig till systemet och köpa en flaska. Men då lär jag ju laga någon god mat också, annars är de ju lite alkisvarning om man ska dricka vin en vardag. Och då måste jag packa upp en massa så att köket blir framkomligt. Suck, nu blev jag inte så jävla sugen längre, haha!

Nej, nu ska jag slänga mig i duschen och duscha bort bakfyllan. Har blandat en laddning med världens bästa bpdyscrub (solrosolja + socker) så jag har tänkt bli babylen på köpet. Såg nyss att jag säkert inte rakat benen på någon/några månader, plus att smalbenen var torra och frasiga, snyggt! Så det blir en benrakning och en rejäl skrubb. 
Synd att det bara är jag som känner på min hud, för man blir verkligen babylen, love it!

Nej, dusch och säng sa vi. Ska se till att bli bättre på att uppdatera, och få lite ordning i lägenheten så jag kan slänga in lite bilder på lägenheten. Håll ut!
Solrosolja + strösocker = babylen! Man kan använda olivolja också, den är lite fetare. Men då stinker man olivolja ända tills huden torkat helt (kan även lukta lite oliv sen), så jag föredrar solrosoljan som är luktfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback