Färdigjobbad

Och nu har jag inga mer jobbpass inbokade, så är det nu man kallar sig arbetslös? Jaja, det kommer väl mer jobb :)

Usch, helt trött och slut. Det ilar/vibrerar i ryggraden, härligt härligt. Älskar min fucking sjukdom när man får må så jävla bra hela tiden! Illa mår jag också, ännu en härligt bieffekt av sjukdomen. Man har så ont så smärtan försvinner och man blir illamåendet istället, och då äter jag ännu sämre. Vågar inte väga mig, är så jävla smal :( Jaja, bättre att vara lite för smal än för tjock iallafall! Men drygt, jag har alltid velat gå upp i vikt, och detta förbättrar ju inte saken. 

Hade tänkt se på film, 2012, men vet inte om jag orkar. Glor på den imorrn istället. Har inte packat upp dvdn heller, och de orkar jag inte. Skitliv!

Det är årsmöte för DLKAF på söndag också, men vet inte om jag tar mig dit. Får se om den andra uppfödaren i kommunen ska dit så vi kan samåka, för de skulle vara kul, har inte varit på något årsmöte på ja, fyra år? skulle vara kul att träffa alla sina "kollegor" igen, dock ska många av dem till Tierp som tur är :)


Du som kommenterade anonymt på "Något som gör mig förbannad", jag är riktigt nyfiken på vem du är! Skicka en till kommentar där du skriver vem du är, så låter jag bli att godkänna den, eller skicka ett mail på [email protected] , eller lägg till den som msn helt enkelt. Du förblir anonym, jag lovar! Nyfiken som sagt :)


Nej, nu blir det nog sängen :) Winnie behövde inte vara ensam många timmar idag, min "faster" hämtade henne på eftermiddagen och var ute på en timmeslång promenad med henne, sen hämtade jag henne hemma hos henne efter jobbet, myshund! Nu ska man ta sig upp tidigt imorgon om kroppen orkar med, så man hinner packa upp lite lådor innan sjukgymnastik och kurs.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback