Färdigjobbad!

Nu har jag jobbat klar, och vart hemma en liten stund. Fick så satans ont i knäna nästan direkt, så jag fick ringa efter mammsen som kom med värktabletter. Tog en som är lite starkare, lite morfinliknande, och det funkade faktiskt! Värken i knäna försvann, enda nackdelen är att jag blir lite konstig i skallen, men det är ju i stort sett knark så det är ju inte så konstigt :) Som sagt, ska höra med sjukgymnasten på torsdag, om hon kan skriva ut något eller vem jag ska vända mig till, för jag orkar inte med mina knän längre. Dom svullnar upp och känns rent ut sagt förjävliga, och det är inte kul
Är så glad att parningen idag blev lyckad! Får hoppas det tar sig också, Eskil har ju aldrig lämnat ifrån sig ungar så jag vet inte om han är fertil faktiskt, det kan man ju aldrig veta förrän att de väl fått ungar. Ska ut och mata kaninerna nu och släppa ihop dem en gång till :) Sen blir det sängen, ska jobba imorgon förmiddag.
Borstade Winnie med furminatorn igår, blev en liten hög ;)

Kommentarer
Jinxan (JinxLinda) säger:

Åh jag vill också ha en furminator :)

2010-03-30 | 09:08:52
Bloggadress: http://jinxan.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback