Fcuk her!

Yes, är så glad, har ett litet prov med parfym som jag beställde på tradera för ett tag sedan, med en skitgo parfym, men nu är den nästan slut. Kikade på tradera, och som tur var fanns det en hel parfymflaska som det var auktion på, så den lyckades jag vinna, för 50 pix! Så jävla go parfym, jag är helt kär! Fcuk her heter den, helt jävla underbar. Längtar tills den trillar ned i min brevlåda! (brevinkast)


Blev inte säng så jättetidigt ändå, men nu är det dags. Både jag och hunden är nyduschade iallafall, härligt härligt. Både jag och Winnie fick plats i duschkabinen, så när jag duschade henne kunde jag ha dörren stängd så jag slapp vatten i hela badrummet, och hon kunde inte smita iväg. Dock stod hon så snällt och stilla hela tiden, men ändå, man slapp riskera något! Dock blev ju hela badrummet blött ändå eftersom hon inte ville skaka sig i duschkabinen, och lyckades skaka sig innan jag hann slänga en handduk över henne, nice.  Sen var de dags för matte att duscha! Så jävla skönt det är att kunna duscha länge! 

NU är det dags för sängen iallafall, vetekudden ligger på värmning i ugnen, härligt härligt!
Bild lånad härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback