Flytt-tjat

Jajamen, här tjatas det om min flytt igen! Nu är huset i stort sett tomt i alla fall, det är skönt! Står ett litet bord och en stol kvar där bara, sen är det städning förståts. Och så är kaninerna kvar i uthuset, men de får jag trixa med i morgon:) Nu är det ju bara tusen kartonger kvar att packa upp...
Men först och främst ska jag skruva ihop min säng, hade tänkt göra det i morse, men då upptäckte jag att både skruvarna och alla verktyg var kvar i huset...
Men nu jävlar!
Efter att jag packat upp lite fler kartonger så blir det party ikväll! första helt lediga helgen på 12veckor, på hela året, det måste firas!
Nu slänger jag in lite bilder på sänggaveln och "lådorna" jag ska köpa sedan i vår, bilderna är lånade från IKEA.se
Sänggaveln ser inte så jävla snygg ut på bilden, men sängen står ju framför, och är lika bred och hög som sänggaveln, sedan kan man dra ut de där hyllorna, läckert!

Kommentarer
Jinxan (JinxLinda) säger:

Det är skitsnyggt och praktiskt med den där sänggaveln. Den ska jag ha i framtiden tror jag, fast i vitt

2010-03-13 | 19:05:16
Bloggadress: http://jinxan.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback