Flytt

Jepp, nu har jag ringt telia och beställt flytt av telefon och bredband. I slutet av nästa vecka skulle bredbandet funka i lägenheten, så det blir inte så många dagar utan internet ändå :)
Hoppas hoppas att vi hinner flytta ialalfall alla stora grejer i helgen, typ sofforna, byrån, bänken, min lilla byrå ( som ändå väger tyo 20kg = för tungt för mig), min sängramen, bord osv..
Alla smågrejer kan jag ju flytta själv bara jag får hjälp med skjuts av någon, och det brukar det alltid finnas.
Ola åker till Norge på sön, så han lär åka till Värmland på lör, så vi har bara en dag på oss att flytta, haha. Men jaja, som sagt, bara vi lyckas flytta alla stora och tunga grejer så kan man ta smågrejerna efterhand.

Nu ska jag försöka släpa mig iväg till affären och handla lite, iallafall bröd, smör och toapapper, nödvändiga grejer!

Kommentarer
sara säger:

sv: jackson rathbone :D

2010-03-09 | 19:10:23
Bloggadress: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback