Flyttkaos + knäjävel

Tog lite bilder häromdan på kaoset här hemma. Nu ser det lite bättre ut dock, alla tomma flyttkartonger osv är borta, men liknande är det. 


Vardagsrummet, härligt kaos!

Hallen, där är alla kartonger borta, är bara kylbagen som står kvar :)

Köket, kaos deluxe! Är sig likt nu också, där lär jag nog ta värsta röjningen, haha.

När jag gick upp ur sängen förut så kände jag att jag knappt kunde stödja på knäet. Tittade ner, och jo visst, det ser svullet ut! Jävla skit, jag brukar känna mig svullen, men jag har aldrig varit svullen "på riktigt" förut. Men nu ska jag väl börja vara det också säkert. Skitsjukdom!
Tog en bild, men svullnaden syns inte riktigt. Men knäna ser olika ut iallafall.
Och yea, jag vet att jag har jävligt sneda och fula knän, men det beror på att jag är plattfotad, hela insidan av benen åker in helt enkelt. Härligt liv!

Det är vänster knä på bilden, mitt högra knä alltså. På bilden ser det andra knäet mer svullet ut dock, haha!
Fick som sagt in fläkt och trådbackar igår utan att jag visste om det, jaja, tog bild på de med!
Gillar att de fixade ett "skåp" runt fläkten, så har man någonstans att ställa kryddor, plus att man kan öppna luckan, dolt spritskåp ju!
Nu ska jag äta upp min frukost, vaniljyoughurt med en massa fröer och nötter i. Valnötter, linfrö, solrosfrön, sesamfrö, och sen lite acaiahonung och lite farinsocker, mums! Mätt blir man också, och jävligt nyttig känner man sig! Ja, förutom sockret då, men vill man bli fet så vill man :)

Kommentarer
Tula säger:

Oj va mycke grejer du har Lina :) allt bra i nya lägenheten då? :D

2010-03-18 | 19:36:44
Bloggadress: http://www.shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback