Go morgon!

Eller förmiddag kanske. Jag kom upp vid halv tio idag, rätt okej tid ändå. Dock la jag mig runt tolv, blir rätt många timmars sömn ändå... Idag måste jag sova tidigt, upp strax efter fem imorgon.
Sitter och försöker klämma i mig det sista av frukosten, yoghurt med en massa frön. Det är mättande kan jag lova!
Massa solrosfrön, hela linfrö, krossade linfrön, sesamfrö och lite havregryn. Sedan hade jag två passionsfrukter hemma också, så de öste jag på!
Sedan dricker jag min superjuice.
God, mättande och vad som känns som en nyttig frukost :)
Vek tvätt igår, och upptäckte att jag måste städa i skåpet, eller helt enkelt riva ut allt när vi ska flytta. Massa skit huller om buller! Hittade dessa böcker, alla utom den till höger är olästa. Hittade två till efter att jag tagit bilden också...
Och så här ser hela jävla skåpet ut. Handdukar, innerkuddar, sängkläder, kläder och papper i en enda röra. Nej, efter flytten ska de blir ordning i det där jävla skåpet.
I lådan längst ned till vänster är det en massa skit som jag slängt ner som jag inte vet var jag ska göra av, och i lådan till höger är alla piercingsmycken, kanyler, tång, rengöringsskit osv...Plus nytt smink. Skulle ha skaffat någon mindre bättre låda till piercinggrejerna, så man har lite ordning. Har ropat på ett gäng med sådana där små zip-plastpåsar på tradera iallafall, då kan alla smycken få en egen, förutom de som är i samma storlek, färg och form såklart..
Massa städning och röjning man ska ta sig an! Men orkar man? Nej, för det mesta inte. Var i helvete ska man börja?

Kommentarer
Jinxan (JinxLinda) säger:

Jag hade gärna hjälpt till, jag tycker sånt där är jättekul o sortera och så :D

2010-03-03 | 13:41:35
Bloggadress: http://jinxan.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback