Godaste pajen


Åh, så jävla gött det blev! Åh, blev så brutalt mätt. Den där pajen tål att göras fler gånger!
Ångrar dock att jag inte köpte gräddfil och gjorde en kall sås, för som alltid med paj så blir kanterna lite torra, sen är ju sås alltid gött!
Nu vet jag vad jag ska ta med i matlådan till jobbet imorrn iallafall :)  (Matlåda, vuxenpoäng!)
Ja, jag blev så mätt så jag såg ut såhär:
Och jag är inte gravid, det kan jag garantera. Min mage har en tendens att se ut sådär, speciellt när jag ätit mig så mätt så jag håller på att spy, och när jag har ätit något med mjölk i, då sväller han upp!
Nu ska jag krypa i säng så jag kommer upp till tvätt-tiden 6 imorgon bitti. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback