Gonatt!

Upptäckte att det var en köttbit och inte köttfärs jag tinade, jaja, det blev världens godaste älggryta med klyftpotatis istället, bättre än någon jävla köttfärssås!
Bjöd hit Tina på mat, så vi åt massa och pratade om allt mellan himmel och jord, trevligt som tusan! Hon sa att hon skulle dra med sig ungarna hit imorrn och hjälpa mig att packa upp massa, kan lova att det är otrligt trevligt när man känner så underbara personer som ställer upp för en, helt underbart!


Jaja, sen gick vi med henne hem och träffade på en annan trevlig tjej med hund, så Winnie fick leka lite och jag fick sällskap på vägen hem. En jävligt bra dag helt enkelt! Var så jävla nere och mådde dåligt efter att jag pratat med chefen och sen vart på avslappningkursen, där jag hade äckligt ont i ryggen eftersom vi satt på en stol hela tiden, men det blev ett bra slut på dagen helt enkelt!


Nu ska jag duscha hundrackarn så hon inte skitar ner min säng, hennes bakben är helt mörkbruna efter klasket ute på vägarna, och det var i höstas någongång jag duschade henne senast, så de var väl på tiden :) Skönt med en korthårig hund dock som bara behöver duschas 2 ggr om året, eller mer sällan. Jaja, hon ska bli ren iallafall, jag hittade hundschampoot! Sedan ska jag hitta furminatorn också, så tar vi oss en rejäl omgång med den någon dag :)
Sen blir det dusch av matte och sängen, vi har 3-4 dater inplanerade imorgon, hujjameja! Hur nu det ska gå, jag är så seg och dålig på att få saker gjorda, haha.

Jaja, en bra dag som sagt! Jag älskar verkligen mitt lilla liv och människorna omkring mig, tack till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback