Grönsaker

Nu ska jag fixa mig lite grönsakssoppa, tror aldrig jag har gjort egen grönsakssoppa "från scratch" innan, så de blir spännande! Menmen, när man bara blandar i goda saker så brukar de bli gott, även om jag har chansat nu och köpt lite rotfrukter som jag inte är helt säker på om jag tycker om. Sedan har jag provat på och köpt de där nya, "fon du chef", eller hur det nu stavas. Så vi får se om det är gott också :) 

Avslappningskursen gick hyfsat också, men jag får så jävla ont i ryggen av att sitta på en stol sådär, och de är dumt att vi har avslappningsövningen i slutet, för då har jag så ont i ryggen att jag absolut inte klarar av att slappna av. Det är tur att de går bättre i soffan hemma, lite mer mjukt och skönt :) 

Tula var hit och hälsade på förut, så härligt att se henne igen! Blir inte så ofta när hon bor i Idre :) Vi var och åt på Selins, sen var vi ute med Winnie en liten vända. 

Nu ska jag fixa lite soppa, är inte hungrig än men soppa blir ju bara godare ju längre den får stå och puttra, så det blir nog bra :)

Kommentarer
Tula säger:

Aww det va trevligt att träffa dig med :D å snacka skit haha xD måste göras om snarast! :)

2010-03-25 | 19:24:16
Bloggadress: http://www.shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback