Härlig dag!

Nu har jag varit till Blå Huset och fått mina fötter kända och klämda på, och avgjutna. Sedan var jag på Konsum och handlade lite. Hittade en jättegod hjortkorv för bara 30 spänn, och en dyr juice på bara 0,75l för typ 30 spänn. Men den hette "superjuice" och var med blåbär och acai (vad nu det är för något), så det låter nyttigt iallafall!
Sedan köpte jag hårfärg också, "svart tulpan". Blir nåt lila-rödaktigt, kul med förändring! har varit sugen på rött ett tag så de blir åt det håller iallafall. Luggen har jag tröttnat på redan. Den hängde i ögonen på mig i lördags så jag skulle klippa till den lite, men de blev för kort och ojämnt. Bara att vänta nån månad tills den växt till sig så att man kan klippa den jämn :)
Eller ja, inte helt jämn, det är inte snyggt tycker jag. Vissa passar i det, men det är inte många...
Det ska inte vara så ojämnt som jag har nu iallafall, haha.
Sedan träffade jag Moa på Konsum, vi skulle ha simmat, men det var ju så soligt och fint ute, så vi gick och hämtade Winnie och gick ut på en promenad istället. Det var skönt!
Jag fick inbjudan till avslappningskursen idag också. Ska blir riktigt intressant!
Jag känner mig riktigt snygg idag. Har tillochmed jeans på mig! Annars har jag alltid mjukisbyxor på mig, om jag inte jobbar eller är på fest då, men de är inte så ofta jag festar nuförtiden, inte lika mycket som förr iallafall.
Okej då, lite påsar under ögonen osv, men det är som vanligt!
Det är inte ofta man känner sig snygg som osminkad iallafall, lovley!
Nu ska jag försöka sluta röka igen också, få se hur fan det går. Har köpt snus, så ska köra på det ett tag. Har börjat bli trött på att det luktar fan av ytterkläderna, och drygt att inte kunna springa utan att bli andfådd efter 10m typ. Nej, nu ska de bli slut på skiten! Rökande är ju inte så bra för välbefinnandet överhuvudtaget heller, och bättre välbefinnande behöver jag verkligen.
Slänger in en bild på min nya väska som jag köpte på Erikshjälpen i veckan för 35kronor. Jag blir mer och mer kär i den! så jävla skönt med långt och smalt axelband, så kan man ha den över axlarna liksom.
Och precis lagom stor! Jag får plats med min kalender precis, sen får plånboken plats, och mobilen har ett eget fack. Perfekt! Tycker den blir snyggare för var dag som går också, härligt härligt!
Känns som att livet går bra just nu, en bra period igen, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback