Härlig och dålig dag!

Jajamen, kroppen mår dåligt, men knoppen mår prima, jag är så glad! Har massa tankar, idéer och planering inför min lilla uppfödning, vill sätta igång nu! Om det inte vore för att detta också är en kass månad pengamässigt så skulle jag bygga burar nu och skita i den där jävla målningen, men jag kan lika gärna vänta. Annars har jag funderat på att tömma mitt aktiekonto (aktierna går ju skitkasst ändå, varför ska man ha sån skit för?) och bygga lite burar för det, fick verkligen blodad tand igår! 

Men först och främst ska jag ringa min underbara mor, försökte ringa henne igår men då svarade det inte på hela dagen.
Köpte nytt halsband/koppel till Winnie på utställningen igår! Det är två i ett, och tyg, så det tar liten plats i fickan, perfekt när man har en hund som springer lös mycket. Hyfsat kort också, de gillar jag, för om man för en gångs skull har en hund i koppel så ska den ju inte gå flera meter bort :)
Härligt fodrat handtag :)

Min fina tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback