Hemma

Jobbat klart för idag, trött och slut (som vanligt).
Hade tänkt se på New Moon som jag la undan på jobbet, men såklart glömde jag filmen där, bajs! Jaja, får gå in och hämta den i morgon. Imorgon har jag tänkt dra mig bort till huset och städa, sen ska jag tvinga med mig Patrik till Äppelbo och hämta hö, mina stackars kaniner har soprent på hö. Sedan skulle jag ha städat de där burarna också var de tänkt.. De måste ju vara extra rena och fina inför utställningen på lördag! Herregud, det är bara en vecka kvar, läskigt! Eller spännande är kanske mer rätt ord :) Jag längtar iallafall! Underbart att träffa kaninmänniskor igen :) 

Nu ska jag försöka hitta någon hyfsat program att se på (hatar helger, bara skit på tvn) och ha bullorgie för mig själv innan jag stupar i säng, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback