Hemma

Ja, nu har jag varit hemma i cirka en timme, skönt. Sitter och glor på Simpsons. Så jävla trött och slut!
Men en bra arbetsdag, älskar mitt jobb! Om det inte var för min värk så skulle det vara drömjobbet, för jag trivs som bara fan. Hoppas det blir bättre när jag får mina inlägg och kommit igång med sjukgymnastiken ordentligt, för jag är inte så förtjust i min värk i kroppen!
Idag har Winnie umgåtts med min pappas kusin i stort sett hela dagen, skönt för henne att slippa vara ensam! Och AL är så förtjust i henne, hon säger att det är en så snäll och go hund :) Härligt att de trivs, och AL är ju pensionär så ofta har hon tid :)
Ikväll ska jag hyra "Luftslottet som sprängdes". Hoppas ingen hyrt den på blueray bara, så jävla mycket bättre bild!
Nu ska jag snart hänga upp en tvätt, så fort jag orkar resa mig ur soffan.. Snart alltså, eller sen ;)
Sedan blir det att tvätta mer.. Sen kanske diska? Orkade inte igår.. Får se hur mycket ryggen orkar med.
Imorrn ska jag till KBT-teraputen och hon ska lära mig att acceptera och leva med min värk, det låter bra, hoppas det känns bra imorrn också :)
En trött och sliten Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback