Inte städning...

Nej, det blev inte så jävla mycket städning. Eller ja, jag dammsög av ett golv, torkade av spisen, tog ur all aska och dammsög inne i vedspisen, och fick loss kompostgallret ur snön ute på backen. Sen fick jag så jävla ont i knät, drog upp byxbenet och kollade, visst fan var det svullet. 
Så det är nu jag ska börja svullna i knäna då? Det var ju kul, en till rolig "bieffekt" av den här jävla sjukdomen.
Ska höra med sjukgymnasten nästa vecka vem jag ska prata med för att ev få antiinflammatoriska. Innan jag fick diagnosen så fick jag ju några lätt antiinflammatoriska tabletter, och de tyckte jag funkade. Tycker varken att alvedon eller panodil funkar.. Jag verkligen hatar att stoppa i mig piller, men vad fan gör man? Jag måste kunna jobba normalt, och jag ska väl fan kunna städa mer än 20 min utan att få så ont i knäna att jag knappt orkar stå.
Nej, som jag sagt innan, Fuck Fibro!

Jaja, jag gick på väg hem iallafall, gick förbi Anna-Lisa och då var hon och William ute på balkongen, så då gick jag och Winnie in till dom och umgicks lite :)
William blev lite kär i mig, så jävla go unge! Hann knappt komma in dit förrän han satte sig i knät på mig, ändå har jag bara sett honom typ 2 ggr innan, så mysig :)
Hehe, han fick Winnie att ligga ned, men lite hjälp från mig som pekade åt henne ;) Då var han stolt!
Ungar måste vara något av de goaste som finns. Någon gång i en avlägsen framtid ska jag ha egna!
Då blir det mys :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, plocka upp lite mer kartonger och försöka göra ren spisen kanske (full av sågspån sedan de satte upp fläkten..)
Satte upp en gardin i köket förut, den är för kort för fönstret egentligen, men det ser lite bättre ut iallafall..
Har tänkt, och jag vill nog ha rutiga gardiner i köket :) Det hade jag i förra huset jag bodde i, men de fick vara kvar när ja flyttade. Det var jag som valde ut dom, men det var ju inte jag som betalade, så då tyckte jag de kunde få hänga kvar :) Men något liknande vill jag ha, rutigt känns lite "köksaktigt" på något vis.
Kanske i gult? Det är det ju lite vårkänsla på också :) 

Sedan måste det köpas gardinstänger och fästen till gardinstänger, så vi får upp gardiner i de andra rummen också. Det sitter dock gardinfästen uppe, men det är sådana vanliga, jag vill ha så man kan ha panelgardiner, lite enklare att variera sig då, de kan man ju ha vanliga på också :) Snyggare med svarta än fult vita också..
Jaja, det blir nog bra! Ska höra med brorsan lite också, såg snygga på Jotex, Ellos eller vilken sida det nu var, någon internetsajt iallafall :) Letade gardiner som en galning en kväll härisist, men sen kom jag på att jag inte har några gardinstänger, så då gav jag upp.

Nej, nu har jag svamlat nog..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback