Jobbigt

Snart är det dags att jobba. Jag är inte så pigg idag, men tror det går ändå. Tror till och med att vi skulle vara tre idag? Jaja, det blir nog bra iallafall! Mår inte lika dåligt som igår iallafall. Dock gick jag ju och la mig vid elvatiden igår och tänkte gå upp 8, men vid halv elva lyckades jag släpa mig upp. Nästan tolv jävla timmar! Ändå vaknade jag vid åtta och kände mig hyfsat pigg, men inte fan gick jag upp?
Jaja. Har plockat litegrann här hemma idag iallafall, får ta ett värre ryck imorgon innan sjukgymnastiken och avslappningskursen.

Jag skulle vilja ha en bokhylla dock! Har massa jävla pocketböcker, kokböcker, pärmar med stamtavlor och div annat papper till djuren.. Ja, massa böcker iallafall! Vet inte riktigt var jag ska göra av dom heller... En bokhylla skulle vara bra helt enkelt!
Nej, dags att fixa sig inför jobbet då som sagt. Eller, jag blir ju aldrig snygg hur mycket jag än försöker så det är ingen idé ;) Men profilkläderna ska jag väl ha på mig iallafall.

En liten snabb diskning först bara.

Kommentarer
Anonym säger:

Va är det för skitsnack?

"jag blir ju aldrig snygg hur mycke jag än försöker"?



Du är en av dom snyggaste tjejer jag vet i alla fall!



2010-03-17 | 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback