Kväll

Nu har jag tryckt i mig en massa chips och dip, toffifee och rostad lök (som är så IN i helvete gott!) så nu är jag mätt och lite spyfärdig, härligt :)
Kom på att jag måste sätta lite fart och packa, göra i ordning transportburar och duscha snart, borde ju sova när som helst egentligen.
Var dock smart och köpte lite "fika" inför imorrn, lite chokladbitar,  lösgodis och en flaska vatten, det blir nog bra. Köpte vildsvinskorv också, det lät spännande! Så de ska jag försöka klämma i mig till frukost imorrn (på smörgås då), om jag inte gör iordning dem nu och stoppar i en matlåda, gissar på att jag kanske inte är så hungrig innan fem. 

Var och lämnade Winnie hos Anna-Lisa som ska passa henne imorrn :) Inte så smidigt att lämna henne strax efter fem imorgon bitti kanske, och det sparar ju en del tid för mig på morgonen också :)
Nej, nu måste jag sätta fart som sagt. Får se om jag hinner skriva något innan avfärd imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback