Lampjävel

Har ägnat en lång stund till att försöka bygga ihop en taklampa från Ikea som hade rasat isär, men jag har inte tålamod nog till den. Den är liknande denna:
Min är dock mer "rund", och jävligt svår att bygga ihop. Den ska vara i stort sett rund, och jag fick ihop den, men den blev fan inte som den ska vara.. Så nu ger jag upp!
Brorsan brukar vara duktig på sånt, så han får väl försöka när han kommer hem.
Lampan är jävligt ful också, men jag hade tänkt att den får duga tills jag kommer iväg till Ikea och kan köpa något bättre.. Har ingen taklampa i mitt rum eller i köket, och sen har vi bara en taklampa i vardagsrummet, och man kan ha två, så ena delen av vardagsrummet är rätt så mörk på kvällarna. 

Jag har packat upp några kartonger med handdukar och sängkläder iallafall, och en säck med skor.. 

Nu ska jag ta mig iväg till huset och flyttstäda lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback