Lista

Snodd från Jinx ;)

Namn: Lina
Ålder: 20
Längd: nästan 170
Vikt: Vägde faktiskt 52 när jag vägde mig häromdan :O Trodde jag låg på 49.. så, yey!
Hårfärg: Nån brunaktigt.
Ögonfärg: Blått, grönt, lite brunt, grått, skiftar och olika färger
Gör om dagarna: Jobbar, trivs med hunden och fixar hemma.
Utbildning: Grundskola och drygt halva gymnasiet :P 
Fritidsintressen: Djur!
Bor: Vansbro "city"
Familj: Mot, far, två bröder och alla djuren :)

Sjal eller sele? Inga barn, men känns som att sjal blir det bästa alternativet då
Favoritsjal: -
Favoritsele: -
Menskopp? Japp! Love it <3
Tygblöjor? -
Spikmatta? Japp, en grön Shakti! Jätteskön att slappna av på om man inte har allför ont, då är den mest obehaglig. Annars somnar jag varje gång :)

Jag drömmer om: Hus med stor gård och stor härlig kaningård med boxar, härligt härligt!
Jag längtar efter: Ovanstående, och en karl och familj. Körkort, regelbunda arbetstider osv osv. Svenssonliv!
Om jag kunde bli vad som helst skulle jag: Något hemifrån, gärna med djur.

Favoritdryck: Just nu knarkar jag "Blue Keld", mums!
Favoritmat: Beror på vad man är sugen på. Rårakor är jävlig gött dock!
Favoritreklam på TV: Vet inte...
Favoritprogram på TV: Simpsons, Family Guy, Greys anatomy..
Favoritprogram på radio: Lyssnar inte på radio
Favoritfrukt: Passionsfrukt är jävligt gott
Favoritband/-artist: Nightwish forever, även om jag inte lyssnar på dem så mycket nu. Annars gammal svensk trallpunk såsom ebba grön, DLK, dia psalma, köttgrottorna, 250kg kärlek osv osv
Favoritlåt: "Kyss mig" spelas upp automatiskt i huvudet just nu iallafall
Favoritsyssla: När man går ut till kaninerna på morgonen, ser en hög med päls i ena hörnet, sticker in i handen och känner varma små kaninkroppar, lycka!
Favoritfärg: Svart och rött. 
Favoritdoft: Gillar min nya parfym "fcuk her" just nu!

Jag har börjat med: att försöka sluta röka, lite.
Jag har slutat med: att ta så allvarligt på saker och ting.

Jag skulle aldrig klä mig i: Vet inte
Jag är så stolt över: Min vackra hund!
Snyggast på mig själv: Gillar mina ögon, och tigerränderna på lår och röv!

Katt eller hund? Just nu hund (sorry wilma och betty!)
Vin eller öl? Beror på grad av fylla.
Kebab eller pizza? Pizza.
Landet eller stan? Landet
Sommar eller vinter? Sommar
Vår eller höst? Vår, då är sommaren på väg!
Flygplan eller båt? Beror på väder :D
Höger eller vänster? Höger
Sova på rygg eller mage? Mage!
Foppa eller Birkenstock? eeh
String eller hipster? har mest string
Högklackat eller plattfotat? mina fötter diggar inte högklackat (plattfotad, känns som nerverna ligger fel) så plattfotat för de mesta.
Havet eller insjön? Insjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback