Lördag kväll..

Färdigjobbat för en stund sedan. Fyfan vad jag inte ville jobba idag. Usch, hela jävla kvällen var jättedryg. Men det är klart, men är jobbsugen den elfte helgen i rad? Nej usch. Snart ska jag hoppa i säng, upp tidigt och jobba imorgon med... Men nästa helg är jag ledig tror jag! Tror, jag vågar inte hoppas på något än tyvärr. Men jag ska jobba hela veckan förutom onsdag, så det verkar som att jag slipper helgen, jippie! 

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Helt slut i skallen. Nej. Sängen var det. Ja just ja. Boken hette inte Sofies väg utan Sofies resa. Handlar om en tjej som blev brännskadad på hela kroppen förutom ansiktet när en bil körde in i hennes dagis. Hon fick amputera båda fötterna och några fingrar.  Några år senare blev hon påkörd av en bil på ett övergångsställe. En sann historia, så jävla hemskt! Jag grät mig igenom de första kapitlerna när jag läste igår, så nu blir det väl lite gråtande till innan jag ska sova gissar jag på.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback