Lördag

Yes! Sa jag att jag fick jobb igår? Så ikväll är det jobbdags, härligt härligt!
Och massa härligt solsken är det idag! Jag och Winnie ska alldelles strax ge oss ut på en lång promenad i solskenet. Ska kanske ta med en boll att leka med också? Eller kampen? Vi får se!
Slänger in lite bilder på en nyduschad Winnie och hur fin krulltott man blir i håret om man duschar hund i en duschkabin :P
Och ja, jag har ingen bättre fantasi utan har satt i böjda barbeller i öronen. Funderar på att sätta i långa stavar genoom två hål som jag brukar ha, men tror att iallafall de övre hålen har dragit ihop sig, och vet inte riktigt om jag pallar smärtar med att töja ut dem just nu :P Får ta de någon annan dag!

Kommer strax ett bildinlägg från promenaden igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback