Maat

Ja, nu har jag börjat förbereda lite mat. Blir nånting med köttfärs och trattkantareller. Svamp-köttfärssås kanske? Jaja, de märks! Vet inte om de är köttfärs ens, för det satt ingen lapp på påsen, men det såg misstänkt likt ut. Älgfärs då såklart! 

Köpa kött är lika med synd, men självklart syndar även jag ibland. Dock mest pålägg och bacon. Vegetariskt, vilt och egenslaktat är dock de jags trävar mot att äta iallafall! Usch för att stödja köttindustrin, de gillar jag inte alls. Får nog skriva ett längre och mer ingående inlägg om det någon gång.
För jag är så jävla hungrig! Har bara ätit frukost idag, så nu är jag hungrig som en gnu. Inga jävla pengar kvar heller, så jag har inte kunnat äta massa chips och godis dagarna i ända heller som jag brukar.

Nej, nu ska jag se hur det går med mitt tinande av svamp och kött. MAAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback