Måndag

Ja, den här dagen har varit seg. Kom upp vid elva tiden, seg och stel i kroppen. Sen har jag inte gjort så mycket alls. Ska nog springa iväg till Konsum strax och handla lite. Har ätit bara jordnötter och godis idag. Nyttigt!
Men sedan är frågan vad man ska laga för mat? Samma jävla fråga varje dag, haha.
Jag är sugen på oliver iallafall.. Får se vad man kan röra ihop! Nu blev jag sugen på matpaj också.. Så det får de nog bli! Lär bara titta så att äggen i kylskåpet är okej, vet inte när jag använde något av de sist, men det är ju "hemma-ägg" som håller i all evighet.

Jag och Winnie var ute på en härlig promenad. Solen sken inte, men det snöade då iallafall inte! Så det var riktigt skönt och härligt :)
Haha, såg hur fin mage jag har, massa fina bristningar som syns när jag är torr i huden. Haha. Men jag gillar mina bristningar (som fyller hela låren, skinkorna och magen i stort sett) Jag tycker de är lite "coola" eller vad man nu ska kalla det. Det är väl en grej med att ha bra självförtroende, att man är nöjd med varje del av sig själv, även fast man kan ha dåliga dagar även med bra självförtroende.
Här är min "snygga" mage iallafall!
Tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback