Mars

Ja, nu var det tydligen mars helt plötsligt. Vårmånad ju! Snart kommer värmen, snart snart...
Jag skulle ju ha vart ledig i helgen som sagt, men så blev det icke. igår skulle jag ha jobbat3 timmar, men sedan blev en sjuk så jag fick jobba från fyra och till stängning också.
Haha, fult egentligen. Gick i tron att jag skulle vara ledig, men sen blev det den längsta arbetsdagen jag gjort på evigheter, i stort sett från 12-22. Och bakis på köpet. Och så innihelvete mycket folk. Sälenturister + Vasaloppsfolk = massa jävla turister.
Så inatt sov jag 11 timmar. Välbehövligt! Men ångestframkallande...
Nu ska jag ta mig upp ur sängen, ut med vovven, sen blir det att leta fram alla räkningar som ska betalas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback