Mat!

Nu har jag slängt in en plåt med klyftpotatis i ugnen, tror jag ska ha bacon till, det var ett tag sedan jag åt det :)
Så länge ska jag till konsum en snabbis och köpa något att dricka. Sedan har jag varit sugen på kladdkaka i flera dagar så jag måste köpa smör, resten har jag hemma :)

Ska försöka mig på att ta fram symaskinen och sy en väska jag kan ha stamtavlepärmen i också, den kan vara bra att ha med till Tierp. Och snyggare än att ha den i en påse eller liknande :) Sedan är det bra att kunna ha klosax, pincett osv. i där. Ska nog sy mig en bättre väska sedan när jag köpt mer tyg, har bara en tygbit nu som jag ska försöka sy denna väska av.


Längtar till lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback