Mätt

När jag kom hem från jobbet strax innan fyra så hade mamma lagat mat, mums! Älgbiffar med potatis och champinjonsås! Så nu är jag så mätt att jag är spyfärdig nästan :P  Igår åt vi också go "husmanskost", stekta fiskbullar med mos och dillsås, så här såg det ut :)
"Råkade" beställa ett par stövlar häromdan, då have2have har rea. Och idag kom dom fram! De passade bra, och var rätt så bekväma :)
Nu är jag så slut så jag stupar snart. Mådde inte så bra när jag gick till jobbet imorse, men jag fick plocka varor hela dagen i stort sett, så då tog det inte så mycket på knäna :) 

Nu kommer jag inte på något mer att skriva. Ska plantera lite solrosfrän strax, så kaninerna får lite solrosskott om några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback