Något som gör mig förbannad

Är när någon ungjävel tror att man vill "härma" den för att man ska göra samma piercingar, fastän att jag haft dem innan? Ja, dock inte i andra bröstvårtan, men både i tungan och vänster bröstvårta iallafall. Herregud, tror du verkligen att folk är avundsjuka på dig? Haha.
Nu ska jag sluta läsa din patetiska blogg, jag förstår inte varför du läser min när jag nu är så irriterande.
Allas liv kretsar inte runt dig! Speciellt inte mitt om du nu hade fått för dig det.
Byebye

Kommentarer
Anonym säger:

Idah har ingenting annat än nerklankning på andra. För att hon har så dålig självkänlsa själv så mår hon bra av det i två sek efteråt.



Det är inte någonting nytt att hon kör ett "klankar ner på min pojkväns ex för att jag är så patetisk själv". =)

2010-03-17 | 21:19:58
Tula säger:

Haha va e det här för nån som håller på sådär?? Du härmar väl inte nån med dina percings vilken person har fått för sig det?? x) Ahahaha xD

2010-03-18 | 19:39:40
Bloggadress: http://www.shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback