"Nytt" sovrum!

Sådärja, nu har jag förberett flytten lite iallafall. Skruvade isär sängramen, en sak mindre att fixa med då runt 12:e.
Sedan slängde jag i mina nya sängkläder, så jävla gött med rena sängkläder! Jag byter cirka en gång i veckan. Känslan att lägga sig i nytvättade, rena sängkläder är ju så fucking underbar.
Dock så blev det bara två örngott, de andra var ju skitstora, så de måste jag sy in, men det orkade jag inte nu.. Tur att jag  hade två i samma färg som lakanet, de matchar ju ändå liksom :)
Sedan har jag är trasig bräda under ena madrassen som jag hade behövt att byta ut. Hur nu den gått sönder, det händer ju aldrig något i min säng?
Det måste ha varit någon som hoppat i sängen på nån fest, ja, så måste det va! ;)
Haha, jag blev bjuden på en resa till Thailand idag. Fick ett sms från brorsan som är där nere förut idag
"Tjo. Allt bra? Sitter här med R. Han säger att han betalar din biljett om du kommer ner :P"
Och så mycket pengar som de där jävla Norge-jobbarna har, iallafall på brorsans jobb, så menar han säkert allvar också. Men njaaa.. Känns lite lurt!
Plus drygt eftersom brorsan ska hem på lördag, man hinner ju inte vara nere där så mycket, tar ju typ ett dygn att resa :P Hinner dit och vända i stort sett.
Men ack, det är inte lätt att vara snygg och eftertraktad, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback