Ojdå

Såg att senaste inlägget var inlägg 500, tyckte att det nyss var 400? Det var värst! Man börjar bli aktiv :) Men det är bra, det är kul att kunna gå tillbaka och se vad man gjort innan :)
NU är de sängen som gäller iallafall, eller ja, om en liten stund. Ska slänga in vetevärmaren i ugnen en vända först bara :) Kom på vad rolig vecka det varit/är egentligen, jag har saker planerade varje dag i stort sett. 
Mån: Jobb
Tis: Jobb
Ons: Hundkurs
Tors: Avslappningskurs och sjukgymnastik
Fre: Jobb
Lör: Firande av arbetskamrat som fyller jämnt, vi ska till Borlänge!
Sön: Ledig

Ja, bara söndagen som är "fri". Härligt, så brukar inte mina veckor se ut precis. Plus att mammsen är här, är inte så ofta jag träffar min mamma, så det är trevligt. Vet inte riktigt när hon ska hem heller, menmen, skönt att ha någon att prata med om dagarna, även fast jag är lite ensam människa av mig, så lite drygt är det samtidigt att ha någon som stör mig när jag sitter med datorn eller tittar på tv, för hon pratar mycket min mamma!

Kom på en sak till som förmodligen händer imorgon, Anna kommer hit och hämtar Eskil om hon nu får tid, med det trodde hon att hon skulle ha. Så det blir trevligt att träffa henne igen! Snacka lite kanin och utbyta erfarenheter, det är trevligt :)
Nej, nu är nog min vetevärmare varm, så nu ska jag krypa ned i sängen, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback