Okeeeej...

Upptäckte precis att jag jag haft besök i lägenheten idag när jag inte varit hemma. Hyrsvärden har varit och satt in trådbackar i ena garderoben och installerat köksfläkten. Okej?
Det var ju bra att de blev gjort, men jag trodde att de va tvungna att be om tillåtelse när de går in med huvudnyckel, iallafall ringa först? Funderade när jag kom hem varför de var en massa sågspån i hallen, för min faster lär väl inte ha gått i något sågspån från järnvägsgatan och hit? 

Detta är lite läskigt tycker jag, speciellt när jag har hund. Jag vill ju inte att folk kommer in och kanske skrämmer upp henne utan att jag är med? Visst, jag har en snäll och ordentlig hund, men hon är fortfarande lite hispig av sig, även fast de blivit hundra gånger bättre sedan i början när jag hade henne.
Man vet ju aldrig hur andra människor är med hundar, hell no att jag låter vem som helst handskas med min hund!
Hoppas de var in efter att AL hämtade henne iallafall.. Hmm.. Får nog ringa och klaga lite imorrn, så här ska de fan inte gå till! Och utan att ens veta att de ska komma! Nu hade jag ioförsig inte så stökigt hemma, men de är ju pinsamt att folk kommer in utan att man vet om det, vad som helst hade ju kunnat legat framme, jag vill inte att de ska se mina privata ägodelat heller.

Nej, ringa och klaga imorrn som sagt...  Nu är det sova som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback