Räkningsjävlar..

Jag hade tänkt sova tidigt ikväll, men så blev det icke. Fyfan, har nyss betalat månadens räkningar, lite sent, men det blev gjort iallafall. Fyfan, lika ångestframkallande varje gång. När det närmar sig 10k utan att man egentligen har andra räkningar än boendekostnader så känns de inte fint! Nu var det dock hyran, försäkring på katterna, böckerna som jag köpte och sista fucking jävla 3-räkningen. Och Kalle Anka såklart! Det enda stadiga jag kostar på mig :) Så det var eg. Bara runt 1,5 om man tar bort hyran/elen, så det är ju inte så jävla farligt egentligen, och där var 700kronor som var katternas försäkring också. Sedan ska Winnie försäkring dras på autogiro, men det vet jag inte om den gjort, måste in och kika det också...

Nu ska jag samla ihop så mycket skräp som jag hittar och trycka i soptunnan och dra ut den till vägen, sopdag imorrn. Kanske sista gången jag drar ut den där soptunnan till vägen! Härligt härligt, snart flytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback