Sängdags

Nu är det sängdags, lite senare än vad jag tänkt, men nu är det dags!
Mohaha, nu är internet fixat inför nästa vecka också! På fredag skulle de börja funka i lägenheten, men vi flyttar ju nu i helgen. Men då hade S på jobbet det där Comviq-bredbandet som man fyller på som ett vanligt kontantkort, mycket bra! Det fick jag låna av honom, så nu kostar det bara 89 kr så har jag internet i en vecka, great!
Förhoppningsvis får vi börja flytta in imorrn, ska komma ihåg att ringa Vansbrohem imorrn så vi kan börja flytta in då på eftermiddagen. Ska dessutom påminna dem om spisfläkten som vi ville ha, plus att jag vill byta tillbadkar istället för duschkabinen, om det nu får plats badkar, men de borde det väl göra. Det fick ju plats i min lilla etta och det här badrummet var då större än det.
Herregud, idag var sjukgymnastiken jobbig, förra gången blev jag ju bara visad på övningar jag skulle göra hemma, nu fick jag göra ett fystest för att de skulle se min "fysiska förmåga", och fyfan. Det var inte jobbigt så, men det gjorde ONT. Man skulle rita ringar runt en prick på en tavla med båda armarna rakt ut, och då värkte axlar och nacke, så det orkade jag inte värst länge. Sen skulle jag lyfta vikter på en hylla och ner igen, det klarade inte axlarna av heller.. Fyfan. Ont ont ont...
Men ja ja, bra på ett vis, att de ser att jag har ont och inte hittar på. Men usch, var helt slut när jag kom därifrån...

Nej, nu måste jag stupa i säng. Klockan ringer 5.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback