Snaaart

Nu puttrar soppa på spisen, vettefan hur länge den ska stå på. Men tror jag låter den stå till halv, för jag diskade efter att jag gjort i ordning den, så vid halv lär den ha stått på cirka en timme, så det borde räcka.

Jag har tänkt att jag ska börja dricka te igen, gjorde de skitofta för några år sedan, men nu dricker jag i stort sett aldrig. Så jag fyllde på mitt förråd med två sorter. Min favorit "Friggs Blåbär" som jag hade slut på hemma, sedan hittade jag en sort jag aldrig sett förut, ett rooibooste med smak av citrus, äpple och ingefära, det låter spännande iallafall! Fanns fler sorter i den serien som såg intressant ut, men jag började med detta :)

Nu ska jag vänta på att min mat blir klar, de luktar gott iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback