Solat

Var iväg och solade förut, det var riktigt gött, så nu känner jag mig brun och fin igen. Varför lyckas man alltid somna i solariet? Jag lyckades somna efter 5-10 min, det hade gått 15 min när jag vaknade igen. Och varje gång blir man lika förvirrad när man vaknar igen, och har ingen aning om var man är, haha! Köpte sån där förstärkare också så det tog riktigt bra, solningen behövde jag inte betala för eftersom jag har kvar poletter :)
Hann in på Konsum innan de stängde också, så då fick jag köpt lite mat och toapapper som jag bara hade en rulle kvar av. Skönt! 
Jag har kommit på att jag verkligen måste sluta röka och snusa. Jag har inte råd helt enkelt. Och då slösar jag hellre pengar på god mat, chips och godis så jag kanske går upp i vikt som jag vill. Det kommer säkert kosta lika mycket, men jag har hellre mer fett på kroppen och mår bra utan rökhosta, dålig kondition och dålig andedräkt. Ja, så då ska vi försöka med det igen. Får väl köpa nikotinläkemedel i värsta fall, man är ju nog gammal så man får köpa sånt iallafall :) 

Jag är jävligt trött, håller på att somna sittandes nästan. Men mamma är på väg hit nu (med Eskil!) så jag ska väl hålla mig vaken tills de kommer iallafall. Duschade nyss, så nu ska jag försöka få på mig kläder så att jag kan gå ut med Winnie en vända, då kanske jag piggnar till lite.
Ha de bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback