Springtur

Nu ska jag försöka mig på att ge mig ut och springa. Hunden behöver göra av med energi, och jag har ångest över att jag suttit still i soffan ända sedan jag kom hem. Fast hunden har sovit sedan jag kom hem så jag gissar att hon inte har så mycket energi att göra slut på ändå, haha. Menmen, hon är en brukshund och behöver röra sig, hon får gilla läget helt enkelt :)
Nej, nu ska en trött och sliten kvinna (flicka?tjej? tönt?) slänga på sig själv lite kläder och reflexer och reflexvästen på vovven. Hejja!
Slänger in en bild på mitt hår hur det såg ut igår när jag kom hem från jobbet. Slänga upp blött hår i en knut och springa runt så i x antal timmat, då blir man lockig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback