Stamtavlor

Nu har jag postat jag postat iväg importernas stamtavlor, skickade med svenska stamtavlan, ebdömningskortet och kvittot från tyskland, vettefan hur mycket man skulle skicka med egentligen, bara stamtavlan och bedömningskortet tror jag, menmen, bättre för mycket än för lite!

Tog kopior på allt, och skickade med ett frankerat svarskuvert, och hade resp. kanins grejer i varsin plastficka, det lär väl räcka? Jaja, nu när jag har kopior så är jag ju "säker" ifall posten skulle slarva bort det..
Nu ska jag hänga upp en tvätt, sedan ska jag få iväg anmälningarna till Tierp. Första kanunutställningen på 4 år, LÄNGTAR! Senast jag ställde ut var på Lillerud hösten 06, det är ett bra jävla tag sedan. Då vann jag ioförsig klass M tror jag det var? Och blev bästa junior. Att det inte var så många som ställde i klass M och att det inte var så många juniorer som ställde ut behöver vi inte tala om :P
Kom på att de vill ha vikt på anmälningssedeln också, så jag lär väl ut och väga Ussi och Brünhilde först, suck, ut i kylan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback