Today

Ja, fyfan vilken dag. Har varit så jävla svag och orörlig hela dagen, usch.
Var ute och gick med Winnie och Timmie runt ett-tiden iallafall, sen satt jag i soffan en stund innan jag gick ned på affären och handlade. Träffade Moa och Hanna där, och världens sötaste tvillingpojkar! Så otroligt små och söta, bebisar måste vara det sötaste som finns! Någon gång i framtiden ska man väl få en egen också, men man får väl se när fan det blir. Jag har sagt i flera år nu att jag vill ha barn innan jag fyller 25, men när man aldrig hittar någon vettig karl så får man väl se sig om i stjärnorna efter det.. Jaja, morsan började vid 35 och hon hann få tre ungar! Så någon gång så.. Synd dock, jag vill att mina barn ska ha morföräldrar, de hade inte jag, skittråkigt!


Var vid huset för nån timme sedan och hämtade posten, och hade fått elräkningen för februari, fyra fucking tusen! Usch, men de var väl förhoppningsvis sista feta elräkningen iallafall.
Sedan har jag burit ned lite tomkartonger i förrådet, så nu är de lite mer plats här inne, men de var lite. Ska se om jag orkar packa ur någon mer låda idag iallafall, så det blir något gjort iallafall. Kartongen till brorsans tv står nere i förrådet iallafall, och den är ju typ flera meter bred, så där blev det mycket plats iallafall! Den tog fan upp en halv vägg förut, haha. 

Nej, känns som att jag bara sitter och svamlar här. Ikväll ska jag de på DHW iallafall, för första gången på typ ett halvår! Missar greys imorrn dock då jag jobbar, men jag verkar ju vara ledig i helgen så ja kan ju se reprisen då. Såg något gammalt avsnitt förut idag iallafall, och det var helt underbart!
Tog ur min navelpiercing för några timmar sedan, den jäveln läkte ju aldrig, plus att den var nån ful "böld" på sidan som var fyllt med var typ hela tiden, blä! Så då blir jag less. Känns som att det är så jävla tjock ärrvävnad därinne dock, så vi får se om det går att göra någon ny sedan, annars får man väl kirra en under naveln. Jag har ju så jävla många navelpiercingar som jag beställt från tradera, hur många vet jag inte för jag har inte hittat min piercinglåda än, men det är nog ca 20 iallafall. De måste ju användas! 

Så nu har jag bara mina andra två piercingar kvar. Men när jag får tid och lust ska bröstvårtorna och tungan kirras. Lär ju vara ledig från jobbet i några dagar också, inte så passande att stå där och läspa kanske. Nej, nu ska jag försöka få något gjort, hatar sådana här dagar! Ångest deluxe, jävla skitkropp..

Kommentarer
Idah säger:

Nej, det var nog fel av mig. Det stog inte ju iofs inte att du var säker på att du skulle göra en men under naveln skrev du iallafall och då blev jag irriterad för det har jag då inte hört någon som ska göra och med tanke på att du läser min blogg så var det nog säkert därför. :)) Hahahaa



Nej, jag är inte vuxen men tycker att jag är ganska bra på att bete mig som en, visst jag kan göra saker som är jävligt omogna, som att sitta här och bråka med dig om att vara vuxen eller inte.. Och ja, är jag förbannad så kommenterar jag gärna folks utseende och har inga några problem att göra det när det är någon som jag faktiskt inte tycker om och inte tycker ser bra ut heller så det var väl passande då.



Du har skrivit minst tre ggr om när Tobbe var otrogen mot dig, i listor osvosv så du kan inte säga att du skrev det en gång för att visa att du var "ung och dum" (?) hahaha.. Så lite smått besatt måste du då vara och verkade bli det när jag och Tobbe träffade varandra, men det brukar ju vara så med tjejer, dom är inte intresserade när "han" inte har någon men sen jävlar när han skaffar flickvän så är dom som gamar.



Jo jag antar att du kanske insett NU hur bra du egentligen hade det då och det kanske du inte gjorde då..



Ja jag är verkligen otrolig, på många sätt! Därför jag är älskad av så många ;) Men det är dock bara normala människor som kan älska mig också, dom förstår mig. :)



Ja ju mer du läser ju mer pengar tjänar jag! TACK! :)

2010-03-17 | 13:33:46
Idah säger:

Men du som uppmärksammar såna inlägg som "Något som gör mig förbannad" borde väl isåfall sett när jag lagt ett antal ggr om piercing under naveln? Jag hade tillochmed lagt ut en bild så det var ju konstigt. :)



Haha, ah fondtapeten är snygg, jag antar att det var du som valt den bajsbruna färgen också. :)



Btw, kommenterar du dina egna inlägg också? xD

2010-03-17 | 13:49:16
Idah säger:

Skit om dig? Jag har inte skrivit ditt namn någonstans? Och vad är det som är skit om dig då, det måste ju vara något som stämmer på dig eftersom du tar åt dig? Annars har du inte alls behövt tagit åt dig!



Det är iallafall inte den bajsbruna färgen kvar, jag sa bestämt ifrån! Så det blev en lite rödaktigare, blev jättefint men det har du väl redan sett? :)



Jag har inget mer att säga dig faktiskt, jag är så trött så jag kräks och jag har irriterat mig som en idiot och kommer nog fortsätta att göra men du intresserar inte mig på något sätt så jag har inget mer att säga. :)

2010-03-17 | 23:50:38
Bloggadress: http://jagochidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback