Today...

Idag har inte mycket blivit gjort inte. Jag har tvättat en tvätt, men inte orkat hänga upp den.. Än iallafall.
Jag har varit på selins och ätit med Karro iallafall, och sen var vi ute och gick i nästan två timmar och diskuterade helgens bravader, sjukt nöjd med helgen! Fan, så jävla kul har jag inte haft sen precis efter att jag flyttade hösten08, eller ja, hösten/vintern 08 och våren 09 var sjukt kul hela tiden. Känns som samma gamla Lina igen, det är gött! Hoppas det fortsätter så, jag hoppas på att få iordning på mitt liv snart. Men det blir väl bättre nu efter flytten kan jag tro, nu när jag ska få mina inlägg, har börjat på sjukgymnastik osv osv, det blir nog bra det här!
Jag kan dock inte sluta att vara nöjd med helgen, så jävla bra!
Haha oj förresten, la in bilder från kameran nu och upptäckte att jag hade tagit bilder på mina piercingar utan att radera, jag har inte sett dem själv från "rätt" håll om man säger så innan, får hoppas ingen tittade igenom kameran i helgen, haha! Nu är dom raderade iallafall ;)
Bjuder dock på en bild från i helgen, jag och Moa i fredags på Selins. Världens bästa Moa! Imorrn ska vi se till att komma iväg och simma iallafall som vi sagt vi ska göra i evigheter, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback