Torsdag

Blä, trött och sliten, som jag skriver i stort sett varje dag? Ja, så är fallet idag med. Jag förstår inte hur man kan känna sig så jävla död varje dag. Jaja. Vaknade för en halvtimme sen, en timme efter vad jag hade tänkt. Inte så illa ändå.

Idag ska jag försöka röja och plocka upp så mycket kartonger som möjligt. Kom på att jag kan stoppa in alla böcker i skänken/byrån (vad nu den korrekta benämningen är) som jag ärvt efter min farmor, då kommer de ur vägen iallafall. Då försvinner 2-3 lådor direkt.

Sen skulle Alex komma idag och låna piercingtången och något ögonbrynssmycke, och sen vid halv tre eller tidigare lär jag gå ned till sjukgymnasten så jag hinner dit i tid. Ja, vi får se vad vi hinner med idag. Skulle ha varit till huset och städat lite också, man kan ju börja iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback