Tröttis

Nu börjar jag bli sliten, det tar på en att gå upp 8 en ledig dag!
jaja, jag och Jessica var ute i två timmar med Winnie och Cero, jätteskönt! Mestadels hundsnack, härligt att prata av sig med någon likasinnad :D Var lagom sliten när jag kom hem, och Winnie med som totaldäckade. Efter någon timme hemma så gick jag hem till Sara i allafall, och hjälpte henne att färga utväxten och så åt vi någon kycklinggryta med bulgur, tror jag det blev till slut, skitgott var det i alla fall!

Sedan gick till konsum och köpte chips och päronsoda, så så ha min fredagskväll sett ut! Dock blev det en till promenad, jag och Winnie var bort till huset och hämtade posten, så nu har jag både KU och Kalle Anka att läsa!
Dock tror jag min lilla tjej tar kvällen nu, hon gick precis in i sovrummet och jag hörde henne bädda och gräva i täcket. Cool hund det där, någon gång på kvällningen får hon för sig att nu är det dags att sova, och går in i sovrummet. Under dagen ligger hon aldrig där, bara på natten. Min goding! 

Vi ska börja på agilitykurs i Nås den sista också! Det ska bli riktigt roligt :D Jag hade tänkt röngta (stavn?) Winnies höfter först, men Madde sa att det är "lätt" agility som man kan köra med valpar också, så det sliter inte så mycket på höfter och leder, så det låter ju bra :)
Om jag har fattat rätt så kostar röntgen någon/några tusenlappar, och det har jag faktiskt inte råd med just nu. Men det är det värt sedan om man kan hålla på med det hunden och en själv tycker är roligt!
Nu ska jag försöka koppla in mitt riktiga bredband, kom på att det ska ha börjat funka idag! Det mobila la av förut, så nu har jag smygit mig in på något oskyddat nätverk som jag knappt har något mottagning på, det gillas inte!

Kommentarer
carola säger:

Hos Oskarsson i Yttermalung kostar röntgen av både höfter och armbågar 1300 eller om det var 1400, (minns inte riktigt, jag får alltid rabatt av han) men iaf så e de helt okej pris för båda dessa samtidigt ju =) dessutom e han king på att få hundens höfter i rätt läge

2010-03-21 | 23:27:17
Bloggadress: http://metrobloggen.se/carolaknudsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback