Tvätt och gympa

Nu har jag sorterat all smutsig tvätt, hängt upp en tvätt och slängt i en ny. Vikt en massa tvätt och dansat runt här hemma också, härligt!
Nu ligger jag på golvet och gör lite sjukgymnastik, kom på att jag inte gympat sedan i fredags, inte bra! Men i lördags var jag bakis och sen satte det igång igen, och i söndags var jag bakis och jobbade hela jävla dan, och igår sov jag bort hela dagen. Ursäkter, ursäkter! Men nu gympar jag iallafall, så då är de gjort för idag. Kör lite extra för att ta igen de förlorade dagarna lite :)
Hittade en bild hos Kolartorpets kaniner, från utställningen i Karlsruhe, på lördagen var detta om jag minns rätt.
Jag, Pierre och Caroline sitter och äter goa minimunkar. Man ser lite trött och sliten ut dock! Men upp tidigt, lite sömn, sovit på en buss, rest i över ett dygn osv osv, det har sin anledningar!
Väldigt trevlig resa iallafall. I slutet av mars blir det en liten kaninresa, på utställning i Tierp. Jag och två andra uppfödare från länet ska åka, en bor i kommun! Blev helt paff när jag fick reda på att det finns en till i kommunen, det kunde man inte tro :) Men smidigt att ha någon att åka med innan man fått körkort :)
Så imorrn ska jag maila iväg anmälningar och så ska jag skicka in tyskornas stamtavlor till riksstambokföraren, så deras svenska stamtavlor blir godkända, som jag inte fått tummen ur och gjort än.
Sedan har jag tänkt hinna med promenad med Madde, solning och bastu med Moa och fika med Camilla. Får se vad som blir gjort, jag hoppas på alltihopa!
Måste börja utnyttja de dagar jag är ledig, och inte bara sitta hemma. Det är inte bra! Man kan ju inte vara hemma och toffla när det inte finns någon att toffla för :P
Nej, nu ska jag göra klar min gymnastik, borsta tänderna och hoppa i säng, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback