1 maj

"Maj maj måne, jag kan lura dig till Skåne"
Alla kommer väl ihåg ramsan man sjöng som barn? Jaja, jag ska nog inte lura någon idag. Jag är så dålig på att ljuga för folk så jag står bara och flinar, dåligt pokerface... Idag är jag trött, som vanligt. Jag har kommit in en en sådan där "trött" period igen, drygt är det! Ändå gick jag och la mig halv tolv igår, och kom inte ur sängen förrän 10 idag... Ändå orkade jag inte läsa ur min Kalle Anka tidning för jag var så trött... 

Just nu är en dag då jag inte önskar att jag hade en hund, det spöregnar ute. Men jag lär väl släpa mig ut.. Försmak av sommaren kanske? Regnet alltså... Usch ja! Men nu är det dags.. Jag har ett paraply någonstans men jag har ingen aning om var... Tur att jag har min "regnjacka", tror den är hyfsat vattentät iallafall, men man skulle dock ha haft några sorts regnbyxor också...
nu hade jag velat haft ett eget hus så man bara kan släppa ut hunden och stå på trappen själv! Haha, usch ja..
Nej, ut i spöregnet sa vi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback