Aj som fan!

Hemkommen från jobbet för en stund sedan. Tror någon granne eldar i öppna spisen för det luktar sommarstuga här inne, och i min lägenhet är det då inget  som brinner :P
Nu ska jag hämta upp all jävla tvätt från tvättstugan, orkar dock inte vika något idag, det får bli morgon, eller nåt! Sedan blir det en liten kvällspromenad med Winnie, och sen stupa i säng, jobbar halv åtta imorgon bitti, så lite sömn hoppas jag på att hinna med :)

Fyfan, jag är sugen på att göra någonting för att plåga min kropp innan det är dags för tatueringen, men jag vet inte vad jag ska skaffa någon ny piercing... Har funderat på att ta om i naveln, men jag vet inte, jag har ju provat på det nu och jag var tveksam redan innan jag tog den första gången, för det känns som världens största fjortispiercing, alla småbrudar har ju piercing i naveln. Eller ioförsig, nuförtiden har alla småbrudar piercing i tungan också, haha. Sedan har jag tänkt göra en tragus, men det är ju så innihelvete mycket brosk där så det känns som att det kommer göra oooont! Det är 8-9 år sedan jag gjorde mina hål längst upp i örat och vad jag kommer ihåg så gjorde det ont då, och tragus är ju typ dubbelt så mycket brosk, aj! Sedan har jag funderat på att gör någon mer intim, ovanför klitoriskappan typ, men nu har jag kommit på en annan ide! Jag ska töja! Töja klitoriskappan! Men då kommer vi till nästa problem. Jag spanade runt lite på nätet nu, och jag hittar inga stavar som är 1,8? Bara 2,0. Wtf, ska jag töja från 1,6 till 2,0mm? Det kommer göra oooont! Menmen, det får det vara värt om det ökar känsligheten ytterligare lite, kappan är ju en riktigt nice piercing vanligtvis men jag tror det blir ännu bättre med lite tjockare stav i!
Men om någon vet var man kan köpa en bananabell, 1,8mm tjock, va 10mm lång, tipsa mig! Töjer hellre till 1,8 än 2,0 om det nu skulle finnas någon sådan tjocklek :P  Jaja, jag ska leta vidare, annars får jag väl köpa en jävla 2 millimeters och plågas ordentligt, härligt härligt!
Nej, tvätt, promenad, sova, frukost, promenad, jobb.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback